مشاوره رایگان     ۰۷۱۳۲۲۶۲۸۲۲ – ۰۹۴۲۶۰۰۱۱۲۱

چرا انگلیسی از طریق فارسی؟

(قسمت اول)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان. وقت بخیر

قصد داریم مزایای استفاده از زبان فارسی در یادگیری زبان انگلیسی را در یک مجموعه ویدیو با عنوان “چرا انگلیسی از طریق فارسی؟” خدمتتون ارائه بدهیم.

اولین مزیت این رویکرد این است که شما با استرس کمتری آموزش می بینید.

زمانی که مدرس تماماً به زبان انگلیسی صحبت می‌کند شما بسیاری از مطالب را متوجه نمی شوید و این مسئله باعث ایجاد ترس و استرس در شما می شود و این ترس و استرس باعث کاهش اعتماد به نفس و کم شدن انگیزه و نهایتا  افت یادگیری در شما می شود.

مطمئناً خیلی از شما بعد از یک یا چند جلسه شرکت در این کلاس‌ها  چون نتوانستد سوال ها و ابهام های خودتان را برطرف کنید با یادگیری زبان انگلیسی خداحافظی کرده اید یا اگر هم ادامه داده باشید به نتیجه دلخواهتان نرسیده اید.  این کلاس ها فقط فرصت مناسبی برای مدرس فراهم می کند تا مهارتهای زبانی خودش را تمرین و تقویت ‌کند.

اما در سیستم انگلیسی از طریق فارسی چون بخشی از مطالب به زبان فارسی گفته می‌شود شما درک بهتری از موضوع پیدا می کنید و اگر هم سوال یا ابهامی برای شما پیش بیاید به راحتی آن را مطرح می کنید. در نتیجه دچار استرس و ترس نمی شوید.

نکته مهمی که اینجا باید به آن اشاره کنم این است که استفاده از زبان فارسی عمدتاً توسط مدرس صورت می‌گیرد تا از این طریق بتواند به زبان آموز کمک کند تا به راحتی بتواند انگلیسی صحبت کند.

به مرور که زبان آموز مهارت‌های لازم انگلیسی حرف زدن را فرا می گیرد، استفاده از زبان فارسی در این سیستم کمتر و کمتر می شود و جای خودش را به مکالمه های کامل انگلیسی به انگلیسی می دهد.

در حقیقت زبان فارسی نقش یک داربست را موقع ساختن یک ساختمان بازی می کند . زمانی که ساختمان ساخته شد، داربست ها را به مرور باز می کنیم.